Templates by BIGtheme NET

About the author

ایمان گلکار

کارشناس ارشد تجارت الکترونیکی از دانشگاه اصفهان. از سال 1385 بازی سازی و کار گرافیک رو با دلفی شروع کرده. از سال 1390 فیلم سازی و جلوه های ویژه هم کار می کنه.

Related Articles

11 Comments

  1. 1

    امیرحسین

    سلام
    کیفیت آموزش بسیار پایین هست لطفا آموزش ثبت امتیاز و ساخت بازی دو بعدی اندروید رو هم قرار بدید.
    فایل های پروژه رو هم قرار بدید
    سپاس

    Reply
  2. 2

    مرتضی

    سلام
    کیفیت از این پایین تر نداشتید بزارید؟
    حتی کد برنامه ها توی فیلم پیدا نیست

    Reply
  3. 3

    پوریا

    سلام داداش میشه اموزش ساخت بازی دو بعدی رو از اول برای اندروید بزاری توی سایتت راستی اگه میتونی یه ذره اسپرایت برای من و بقیه کاربرا قرار بده لطفا

    Reply
  4. 4

    پوریا

    داداش اصلا اموزشت خوب نبودش بگیر اموزش ساخت بازی رو از اول بزار اموزش ساخت بازی دو بعدی و بازی هایی مثل یلدا جامپ رو از اول بزار نه اینطوری

    Reply
  5. 5

    پوریا

    جواب دادن به پاسخ کاربر ها نشانه شخصیت شماست

    Reply
  6. 6

    saeedzer0

    سلام چرا دیگه سایت بروز نمیشه؟؟؟اگه میشه اموزش اندروید در سایت قرار بدین،از مقدماتی تا پیشرفته ممنونم

    Reply
  7. 7

    مهک

    فوق العاده بود ممون

    Reply
  8. 8

    sajad

    سلام
    خسته نباشید و ممنون از اموزش های خیلی خوبتون
    من تو قسمت شلیک تو محیط دوبعدی به مشکل خوردم
    امکانش هست یه کد برای شلیک تو محیط دوبعدی برام بزارید؟؟

    Reply
  9. 9

    mahid

    سلام خسته نباشید چطور میشه تکست باکس رو فیکس کرد

    Reply
  10. 10

    محمد

    سلام
    لطفا آموزشو باکیفیت تر بگذارید
    تا حداقل کدها خونه بشه

    Reply
  11. 11

    reza

    سلام من در حال ساخت ی بازی اندرویدم یه مشکل دارم اونم اینه که وقتی از کد سرعت سنج استفاده میکنم پلیر بعد از حدود ۱۰ سانیه غیب میشه و از صحنه به طور ناگهانی میپره بیرون پلیر من یه ماشین هیچ رجید بادی نداره فقط کلایدر معمولی داره که is TREGGER شده

    در ضمن تو محور زد به طور ناخواسته تغیر مکان میده و از لایه تنظیم شده دور میشه
    اینم کد خود یونیتی

    Vector3 dir = Vector3.zero;
    dir.x = -Input.acceleration.y;
    dir.z = Input.acceleration.x;
    if (dir.sqrMagnitude > ۱)
    dir.Normalize();

    transform.Translate (dir * speed);

    Reply

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شبکه آموزش گرافیک رایانه ای، 1391 - 1394

سایت در حال به روز رسانی می باشد